piątek, 4 grudnia 2015

Kolejna pasja - konie

Dzień dobry!

W tym dniu powiem o koniach, mojej kolejnej pasji.
Ja nie lubię jeździć konno, ja po prostu uwielbiam. Szczerze mówiąc nie potrafię opisać dlaczego kocham konie. Zrozumie mnie tylko inny jeździec, który tak samo jak ja uwielbia te zwierzęta. Będąc przy koniu czuję z nim pewną więź, która sprawia, że jestem szczęśliwa.
A w ogóle to zaczęło się od szóstego roku życia, kiedy to pierwszy raz wsiadłam na konia od tego momentu się zakochałam! :) Poza tym konie są niesamowicie delikatne a zarazem bardzo silne. Dla mnie te zwierzęta są piękne.
Jazda konna poprawia kondycję i sprawność mięśni. Potrzebna jest współpraca z koniem, która nie jest łatwa. Zachęcam wszystkich do uprawiania tego sportu i kontaktu z końmi.
Jeszcze dodam, że moją ulubioną rasą konia jest rasa fryzyjska. Ale i tak wszystkie konie są piękne. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz