niedziela, 29 listopada 2015

Kolejna pasja

Cześć! :)

Dzisiaj powiem Wam o mojej kolejnej pasji. Jest nią czytanie książek. Ja kocham czytać książki.
Poszerzają one moje horyzonty wyobraźni. Książka przenosi mnie do innego świata, którego nie ma na mapie. Czytam je bo mnie uspokajają i odprężają. :) Książki dla mnie są jak tlen, bez tlenu nie da się oddychać, ja nie mogę bez nich żyć!
Moim ulubionym pisarzem jest Carlos Ruiz Zafon, pochodzi on z Hiszpanii. Napisał siedem książek, które zdobyły sławę na całym świecie. Jego najpopularniejszymi dziełami są Gra Anioła i Cień wiatru. Wszystkie jego książki bardzo kocham. Jego książki mają charakter kryminału, dreszczowca, dramatu. Te wszystkie gatunki bardzo lubię ;). Jego dzieła są tajemnicze i nostalgiczne.


A to moja kolekcja książek Zafona. Jak na razie trzy, na pewno będzie ich więcej :)
















Obecnie czytam książkę "Oskarżona: Wiera Gran". Jest to biografia żydowskiej śpiewaczki z warszawskiego getta. Co najciekawsze Wiera znała się,( bo śpiewała a on jej akompaniował,) z Władysławem Szpilmanem. O nim powstał film, poznał go cały świat. A ona została okrzyknięta niesłusznie kolaborantką.... Dalej nie będę nic pisać. Zachęcam do przeczytania.





''Ciemna dziś noc" w wykonaniu Wiery Gran                                  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz