sobota, 21 listopada 2015

Moje ulubione przedmioty

Hej!

Dziś powiem Wam o moim ulubionym przedmiocie ( mam ich dwa). Najpierw powiem o tym jednym. Otóż najbardziej lubię biologię. Jest to spowodowane tym, że lubię tematy medycyny a one są mocno związane z tą nauką. Najbardziej w niej interesuje mnie anatomia człowieka. Dzięki biologii mogę poznać tajemnice ludzkiego ciała, które dla mnie są strasznie ciekawe . Również w tym przedmiocie jest zawarta wiedza o powstaniu człowieka. Dzięki biologii wzbogacam swój zasób informacji na temat jak dbać o swoje zdrowie i ciało.
Moja nauka wpływa też na moje oceny, które nie są najgorsze. :)
 Mam nadzieję, że i Wy też lubicie ten przydatny przedmiot, zachęcam do zgłębiania wiedzy w tej dziedzinie.






























                                                                
                                                                           A to moja  5 z ostatniego sprawdzianu.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz