czwartek, 26 listopada 2015

Moje ulubione przedmioty2

Hej!

Ostanio mówiłam o swoim ulubionym przedmiocie. Dzisiaj opowiem o drugim moim ulubionym. Jest to j. niemiecki. Wiem, że wiele osób nie lubi tego języka chociaż nie wiem dlaczego. Lubię ten język ponieważ dla mnie nie jest on trudny i łatwo, szybko przyswajam wiedzę. Według mnie jest to ciekawy język, choć ma pewne swoje trudności takie jak gramatyka czy wymawianie słów. Uczę się  niemieckiego bo wydaję mi się, że przyda mi się w przyszłości.
 Dzięki znajomości będę mogła bez problemu porozumieć się z osobami, które w swoim kraju posługują się niemieckim. A tych krajów jest sześć w samej Unii Europejskiej!
Moje oceny z tego przedmiotu szkolnego też nie są najgorsze :)









Lernen ihr gern Deutsch? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz